Ekonomia komparatywnych korzyści: analiza teorii handlu międzynarodowego.
Śmiałe formy reklamy regularnie zdobywają jakikolwiek fragment rynku, ale przywiązanie do nich regularnie słabnie i dużo przedsiębiorców obawia się, że zwyciężyć walkę promocyjną są w stanie wyłącznie Ci, którzy wystarczająco szybko opanują rynek internetowy oraz będą w stanie efektywnie wyprzedawać swoje produkty i usługi milionom użytkowników sieci online. Bez ustanku jednak niemała jest grupa takich firm, które umiejętnie łączą wszelkie dostępne na rynku możliwości oraz potrafią równolegle promować się w sieci i skutecznie zamówić ANCHOR na parę eventów przeprowadzonych wczesnym latem na plażach całego kraju. Przy dźwiękach należytej muzyki granej na żywo, alkoholu i atrakcyjnych atrakcjach dla plażowiczów windery sprawdzają się niemal cudownie. Wskutek tego także pierwsze ceny winderów były wygórowane oraz niedużo firm wierzyło w ich moc. Dzisiaj widać, że firmy szanujące się na tyle, aby przeprowadzać imprezy plenerowe z należytą oprawą wizualną, nie oszczędzają na winderach, chociaż faktem jest też, że ceny te mocno spadły w ostatnim czasie.